کی لس استارتر

کی لس استارتر (Keyless Starter)

 

کی لس استارتر چیست ؟

کی لس استارتر یک آپشن کارآمد و جذاب است شما می توانید بدون نیاز به سوییچ و تنها با فشردن دکمه در داخل خودرو استارت بزنید  و دراین سیستم با نزدیک شدن به خودرو خود ، درب‌ها باز و با دورشدن از آن درب‌ها قفل می شوند . اتوتک وارد کننده و ارائه دهنده کی لس استاندارد در تهران است. با نصب این سیستم سوئیچ و استارتر شما حذف می شود.

 

گروه صنعتی اتوتک بهترین نمونه KEYLESS STARTER  را با قابلیت‌هایی به شرح ذیل ارائه می دهد :

 

  • یکسال گارانتی تعویض و پنج سال خدمات پس از فروش
  • بیش از 8 مدل ریموت مختلف برای برندهای مختلف خودرو
  • فعال و غیرفعال کردن باز و بسته شدن درب‌ها به هنگام دور و نزدیک شدن از خودرو
  • تعریف ریموت مجدد در کمتر از سی ثانیه
  • روشن و خاموش کردن خودرو از راه دور
  • نصب برروی تمامی خودروها
  • دارای دزدگیر ساده برروی سیستم
  • کامل ترین ورودی و خروجی های سیستم به جهت سهولت در نصب برروی خودروهای مختلف Trigger Lock + & - و Trigger Unlock + & -
  • قابلیت تعریف گیربکس اتومات و دنده ای

 

ماشین‌های قابل نصب :

 نصب بر روی تمامی خودروها

شما با همراه داشتن ریموت هنگامی که به خودرو نزدیک می شوید (کمتر از یک متر) قفل درب ها به طور اتوماتیک باز شده و برای استارت زدن خودرو کافیست پدال ترمز را فشار داده و یک بار دکمه استارت را بزنید. خودرو به اندازه کافی استارت خورده و روشن می شود و همچنین برای خاموش کردن خودرو باید پدال ترمز را فشار دهید و دکمه استارت را بزنید. ولی ضبط خودرو همچنان روشن است به محض باز شدن درب راننده ضبط خودرو نیز خاموش می شود . با دور شدن از خودرو (بیش از یک متر و نیم) درب ها به طور اتوماتیک قفل می شوند.

همچنین می توان به وسیله ریموت خودرو را روشن و خاموش کرد و درب صندوق را باز نمود. جالب است بدانید ، این سیستم دقیقا همانند سیستم استارتر خودروهایکیا و هیوندای می باشد با دو تفاوت :

1. با نزدیک شدن ریموت به خودرو (فاصله یک متری) درب های خودرو به طور اتوماتیک باز شده و با زدن فلاشر باز شدن درب ها را به شما گزارش می دهد و همچنین با دور شدن از خودرو (فاصله یک و نیم متری) درب های خودرو به طور اتوماتیک قفل شده و فلاشر قفل شدن درب ها را به شما گزارش می دهد. (همچنین امکان قفل و باز نمودن درب ها از راه دور به وسیله ی ریموت فراهم شده)

2. امکان روشن و خاموش نمودن خودرو از راه دور به وسیله ریموت نیز فراهم شده (همچنین این سیستم دارای دزدگیر و سیستم ضد سرقت نیز می باشد که همانند خودروهای هیوندای و کیا به بوق خودرو وصل می شود.)

انواع مدل ریموت‌های کی لس استارتر :

 

ذکر چند نکته :

  • زمانی که ریموت در ماشین نیست و سارقی قصد سرقت از ماشین را داشته باشد و به زور بخواهد درب ها یا صندوق ماشین را باز کند ، ماشین توسط آلارم یا بوق هشدار می دهد.

 

  • بخاطر داشته باشید اگر خودرو را از طریق پد رمز قفل کنید، لزوما باید با رمز باز شود و این یکی از مواردی است که باید در ساختار کیلس رعایت شده باشد. همانگونه که اگر خودرو را از طریق دکمه روی ریموت قفل کنید، با نزدیک نمودن ریموت دیگر درب ها بطور خودکار باز نخواهند شد. اما باز کردن قفل خودرو با رمز در هر صورتی باید امکانپذیر باشد.

تفاوت اصلی این کی لس با کی لس های موجود در بازار :

سیستم کی لس استارتر اتوتک دارای سیستم انتقال اطلاعات چیپ ایمنی کلید اصلی خودرو به ایموبلایزر اصلی خودرو می باشد. بدین معنی که پس از نصب کی لس استارتر یکی از کلیدهای اصلی خودرو داخل کی لس استارتر قرار داده می شود و هنگامی که ریموت به خودرو نزدیک شده ، اطلاعات چیپ کلید را خوانده و به ایموبلایزر اصلی خودرو منتقل می نماید و هنگامی که ریموت از خودرو دور شود عمل انتقال اطلاعات قطع شده و دقیقا مانند حالتیکه کلید اصلی نزدیک ایموبلایزر نیست ، سیستم ایمنی خودرو (ایموبلایزر) فعال خواهد بود و به هیچ عنوان ایموبلایزر اصلی خودرو دستکاری نشده و یا از مدار خارج نمی گردد.

 

ضمن اینکه خود کی لس استارتر اتوتک پس از نصب قابلیت ایموبلایزر را دارد و چانچه خودرویی مجهز به سیستم ایموبلایزر نباشد مانند خودروهای تویوتا ، هایلوکس ، ماکسیما ، رونیز و ... پس از نصب سیستم کی لس استارتر اتوتک ، این سیستم دقیقا ایمنی مانند ایموبلایزر ایجاد می کند که در صورتیکه شخصی بخواهد خودرو را به صورت اتصال مستقیم برق روشن نماید ، اتومبیل استارت می زند ولی روشن نمی شود.

1مجموع 1 محصول
اینترفیس هایلوکس 2014

اینترفیس هایلوکس 2014

اتوتک فتاحی ارائه کننده اینترفیس هایلوکس 2014 می باشد .
1مجموع 1 محصول
نظرات
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :