خط تولید محصولات بیسو

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 3 بهمن 1397 در ساعت 9 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خط تولید محصولات بیسو

سیف خودرو جمعی از رسانه های حوزه خودرو را برای بازدید از خط تولید شرکت و روند مونتاژ خودروهای بیسو به کارخانه دعوت کرد. این کارخانه اکنون در تملک سیف خودرو است و خودروهای بیسو T3 و T5 در آن تولید می شود.

خودروهای بیسو T3 و T5

آقای قمصری (معاونت اجرایی سیف خودرو) طی صحبت هایشان اشاره کرده اند: مرتب خودرو که بعد از سایپا دومین خودروساز کشور محسوی می شود ، پس از مدت ها تولید خودروهای لندروور ، پاژ« و محصولات سانگ یانگ کره جنوبی ، متاسفانه در چند سال گذشته رو به تعطیلی رفته بود... ، اما سیف خودرو که پس از شکست همکاری ها با سوبارو به فکر حرکت در راه تولید خودرو در کشور افتاده بود ، اقدام به خریداری و بازسازی این مجموعه نمود.

خودروهای بیسو T3 و T5

قمصری در ادامه گفت: خط تولید فعلی محصولات بیسو در تهران، نسبت به بسیاری از خودروسازان دیگر کشور از فضای محدود تری برخوردار است، اما ما سعی میکنیم با استفاده بهینه از فضای فعلی و با حداکثر بهره وری به تولید محصولات در این سایت بپردازیم...، وی هزینه‌ی بازسازی خطوط تولید این کارخانه را مبلغی نزدیک به 20 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: کلیه مراحل طراحی و ساخت قسمت های مختلف خط تولید، به کمک کارشناسان شرکت و متخصصین داخلی انجام شده است.
وی در ادامه اعلام کرد با توجه به الزامات وزارت صنعت برای حداقل 20% داخلی سازی محصولات، اقدامات شرکت برای انجام روند تولید اتاق و بدنه در کشور در حال انجام است و تاکنون حدود 23 میلیارد تومان برای خرید قالب ها هزینه شده است، اما برای راه اندازی خطوط رنگ در حال حاضر برنامه ای نداریم و رنگ آمیزی محصولات با استفاده از ظرفیت های موجود در دیگر شرکت ها در دستور کار است.
قمصری همچنین از قصد شرکت برای ساخت خط تولید دیگری در کاشان خبر داد و گفت: در حال حاضر ظرفیت تولید کارخانه تهران، 20 الی 27 دستگاه خودرو در روز است، اما در کارخانه کاشان با وجود 2 خط تولید موازی، شرایط تولید 130 دستگاه خودرو در روز فراهم است و برنامه هایی برای معرفی محصولات دیگر بیسو نیز در دستور کار قرار دارد؛ وی زمان معرفی نخستین خودروی جدید را خرداد ماه 98 اعلام کرد.

قمصری همچنین در اظهار نظری جالب توجه اعلام کرد:
بسیاری از خودروهای چینی در ایران با کیفیت بهتری نسبت به خود چین تولید می شوند
و در سیف خودرو نیز، برای کیفیت مونتاژ خودروها اهمیت دو چندانی قایل هستیم و در تلاشیم با ارتباط مستمر با شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، خودروهای خود را با اخذ 4 ستاره کیفی راهی بازار کنیم.

وی در ادامه از رسیدن نخستین محموله CKD خودروهای بیسو به ایران و پایان تولید آزمایشی محصولات خبر داد و گفت با رسیدن دومین محموله در اوایل اسفندماه، تولید انبود خودروها آغاز خواهد شد تا ان شالله مشکلی در تامین تعهدات خود در خرداد ماه نداشته باشیم. وی تعداد پرسنل مشغول در خط تولید تهران را 110 نفر اعلام و اظهار امیدواری کرد با پیشرفت درست برنامه ریزی های شرکت، تعداد 2000 نفر به صورت مستقیم برای کار در خط تولید کاشان شرکت استخدام شوند.
بیسو T5 یک کراس اوور متوسط شهری و یکی از معدود خودروهای هفت نفره بازار ایران به حساب می آید که با خودروهایی مانند جک S5 رقابت خواهد کرد. بیسو T3 نیز که کراس اوری کوچکتر از T5است رقیب خودروهایی نظیر جک اس3، چانگان CS35 و هایما اس5 خواهد بود.

خودروهای بیسو T3 و T5
خودروهای بیسو T3 و T5

خودروهای بیسو T3 و T5

خودروهای بیسو T3 و T5

خودروهای بیسو T3 و T5

 

منبع : سایت CAR.IR

 

نظرات
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تصاویر موتور-یونیت-دسته سیم آینه تاشو برقی

تصاویر موتور-یونیت-دسته سیم آینه تاشو برقی

تصاویر موتور،یونیت،دسته سیم آینه تاشو برقی فیلم معرفی قطعات آینه تاشو برقی   ...
موتور و یونیت آینه تاشو برقی

موتور و یونیت آینه تاشو برقی

موتور و یونیت آینه تاشو برقی   موتور آینه تاشو برقی (Folding Mirror Motor) موتور آینه ی تاشو ...
مشکل اصلی صنعت خودروی کشور

مشکل اصلی صنعت خودروی کشور

مشکل اصلی صنعت خودروی کشور، مدیریت است! سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: صنعت خودرو کشور نیازمند یک ...
خط تولید محصولات بیسو

خط تولید محصولات بیسو

خط تولید محصولات بیسو سیف خودرو جمعی از رسانه های حوزه خودرو را برای بازدید از خط تولید شرکت و روند ...
خودرو رهام سایپا

خودرو رهام سایپا

خودرو رهام از شرکت سایپا (Roham)  خودرو رهام سایپا در نمایشگاه شیراز ( سال 1397 ) معرفی ش ...